Oras Electra_McDonalds (3)

foto: Oras

Konto usunięte

Konto usunięte

22 marca 2019, 07:30

Oras Electra w łazienkach restauracji McDonald’s

Firma Oras nawiązała współpracę z firmą McDonald’s, czego rezultatem jest obecność innowacyjnych baterii umywalkowych Oras Electra w restauracyjnych łazienkach. Takie rozwiązanie zwiększa nie tylko poziom higieny publicznych pomieszczeń sanitarnych, ale zapewnia również większą estetykę strefy umywalkowej i znacząco wpływa na oszczędność prądu i wody.

Łazienki restauracji McDonald’s przeszły ostatnio odświeżenie. Szczególną zmianę aranżacji zauważyć można w strefie umywalkowej, w której od teraz przeważa i pozytywnie nastraja kolor żółty. Zwiększono także funkcjonalność pomieszczeń sanitarnych. Umywalki usytuowane na różnych wysokościach to ukłon w stronę osób o niewielkim wzroście. Takie rozwiązanie sprawia także, że nawet dzieci mogą swobodnie, bez pomocy opiekunów, umyć ręce po skończonej toalecie.

Na funkcjonalność nowych łazienek wpływ ma również zastosowana w nich innowacyjna armatura sanitarna. Zamontowane przy umywalkach baterie to elektroniczne i bezdotykowe, zaawansowane technologiczne Oras Electra. Ich mechanizm ukryty jest w ścianie, a dla oka widoczna jest jedynie minimalistyczna wylewka. Bateria wyposażona jest w niezwykle czułe sensory ruchu, które precyzyjnie wykrywają znajdujący się w ich pobliży obiekt i natychmiast uruchamiają przepływ wody. – Baterie elektroniczne to coraz częstszy wybór nie tylko osób prywatnych, ale także inwestorów i firm. Odczuwalnie zwiększają one komfort obsługi urządzeń i, co więcej, sprawiają także, że przez brak kontaktu z wodą, pozostają one nieskazitelnie czyste na dłużej. Łazienki wyglądają estetycznie, a poziom higieny pozostaje na wysokim poziomie przez długi czas. Inną, dużą zaletą stosowania takiego rozwiązania jest jego wpływ na oszczędność wody i prądu. Dzięki korzystaniu z baterii elektronicznych, bezdotykowych możemy zmniejszyć zużycie wody nawet o 50%, w porównaniu z modelami, które uruchamia się manualnie – mówi Joanna Gręda, kierownik marketingu w firmie Oras.

Współpraca marki Oras z restauracjami McDonald’s świadczy o zaangażowaniu sieci restauracji w sprawy proekologiczne i środowiskowe, a także o poczuciu estetyki i chęci zaproponowania swoim klientom korzystania z urządzeń funkcjonalnych i designerskich zarazem.

Źródło: Oras