WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji

Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii Europejskiej. Mowa tu więc o olbrzymich kwotach, które są niezwykle ważną częścią krajowych inwestycji – wspomagających rozwój rynku, wzrost gospodarczy i zamożność mieszkańców.

dziś o 09:00

STOLARKA W PIGUŁCE: Rynek rolet będzie wkrótce wart ponad 92 mld dolarów

Globalna firma badawcza Transparency Market Research przygotowała raport o światowym rynku rolet na lata 2018-2026. Według przewidywań, branżę czekają wzrosty, a najważniejszym rynkiem nadal pozostanie Europa.

dziś o 08:30

WIŚNIOWSKI partnerem gali MocARTy RMF Classic 2018

4 marca w restauracji Concept, VitkAc w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród MocARTy RMF Classic 2018.

15 marca, 07:30

Mocne wejście Aluprof w nowy rok

Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz sukces na międzynarodowych Targach BAU – marka Aluprof narzuciła dynamiczne tempo w pierwszych tygodniach nowego roku.

14 marca, 06:30

Stolarka na obcasach. O pracę w branży zapytaliśmy ekspertki

Według danych udostępnionych przez GUS rośnie liczba kobiet zatrudnionych w sektorze budownictwa. Wciąż jednak branża jest zdominowana przez mężczyzn. Jakie są największe wyzwania, a co daje najwięcej satysfakcji kobietom, które wybrały tę ścieżkę kariery? Zapytaliśmy ekspertki.

8 marca, 17:00

Grupa OKNOPLAST weźmie udział w targach pracy Jobicon w Krakowie

12 marca w Krakowie odbędą się targi pracy Jobicon. Odwiedzający będą mieli okazję poznać oferty zatrudnienia pracodawców z całego regionu, a także wziąć udział w licznych wykładach i szkoleniach.

8 marca, 16:30

81 proc. Polaków zna i rozumie usługi assistance

Po raz ósmy opublikowano wyniki badania Rynek usług assistance widziany oczami klientów zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie Mondial Assistance.

8 marca, 16:00

PGE Obrót patrzy w stronę klienta przyszłości

Spółka zajmująca się w GK PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych konsekwentnie stawia na digitalizację. Powołała projekt Klient 2.0, który zakłada m.in. jeszcze większe czerpanie z wiedzy i innowacyjnego potencjału pracowników.

7 marca, 07:00

HOPPE dołącza do programu Dom Bezpieczny

Program Dom Bezpieczny tworzą firmy, dla których priorytetem jest troska o bezpieczeństwo polskich domów i mieszkań. Do tego elitarnego grona 23 firm dołączyła nowa marka: HOPPE – dobra klamka.

7 marca, 06:30

PGE Obrót przestrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prądu

Na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie znów pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy podszywają się pod markę PGE. Odwiedzają klientów w domach i namawiają do zmiany sprzedawcy lub akceptacji rzekomo nowych taryf.

6 marca, 08:30